Er du træt af at udskrive fakturaer?
Tag imod et godt tilbud, og få Summax, dit elektroniske arkiv, installeret nu. Indrømmet - du skal bruge tid på at implementere økonomisystemet, men belønningen er inden for rækkevidde.
Du får nemlig nem og hurtig adgang til og et bedre overblik over dine bilag. Desuden får du mulighed for at betale regninger via mobil, tablet og pc, og er fremover fri for, at vigtige dokumenter og bilag ligger på bordet. E-faktura og e-arkiv hedder de to moduler, du kan få stor glæde af.
Summax, online økonomisystem og arkivering
Summax er tilpasset landbruget, og dermed dig. Samtidig er summax integreret med vores regnskabssystem Ø90, og det gør arbejdet nemmere for dig og os, når vi skal udarbejde regnskabet for din bedrift.
Ved hjælp af internettet og en smartphone/tablet har du altid mulighed for at bogføre dine fakturaer – også når du er på farten. De gode søgemuligheder i summax gør også, at du har hurtig adgang til bilagene.
Back-up af dine data er naturligvis en del af pakken.
E-arkiv, din vej til et papirløst skrivebord
E-arkivet er din digitale bilagsmappe. Her kan du samle bilagene og slippe for reoler fyldt med mapper. E-arkivet giver dig også et forbedret overblik over dine papirer samt mulighed for kvik-søgning af bestemte bilag.
Giver du din rådgiver adgang til arkivet, er du også fri for at sende og hente bilagene hos KHL.
E-faktura, nem og hurtig betaling
Med få klik kan du betale dine fakturaer i summax. Du kan også betale fakturaerne via kontooverførsel, og allerede nu har de første banker sørget for, at du kan betale dine indbetalingskort direkte fra systemet.
Samtidig kan du sætte dit præg på, hvor og hvordan fakturaerne skal bogføres i dit regnskab.
Vær opmærksom på, at e-faktura ikke er det samme som at modtage en faktura på mail. Derfor skal du huske at fortælle dine leverandører, at du fremadrettet ønsker at modtage e-fakturaer.
2.100 virksomheder er allerede tilkoblet systemet og leverer samlet op mod 200.000 e-fakturaer til summax.
Vi hjælper dig i gang med Summax - køb opstartspakken
Ved køb af opstartspakken får du personlig assistance lige fra første dag. Jysk IT rådgiver dig telefonisk mht. din netforbindelse, indkøb af scanner og andet it, hvis behovet er der. Efterfølgende gennemgår vi brugen af e-arkiv og e-faktura med dig.
Har du derefter brug for hjælp, kommer vi gerne igen – eller klarer det via fjernskrivebordet.
Kontakt os, og vi er klar til at hjælpe dig i gang.
Oplever du problemer med Summax
Virker summax ikke, og er det uden for vores åbningstid, kan du tjekke den aktuelle driftsstatus på systemet og se, hvilken information SEGES giver.