Virksomhedssekretær

  1. KHL
  2. Erhverv
  3. Virksomhedsrådgivning
  4. Virksomhedssekretær

Få ad-hoc hjælp til papirdyngerne

Har du overvejet at ansætte en virksomhedssekretær, og få bogført, faktureret og udarbejdet løn- og momsregnskaber m.m.?

De små og mellemstore virksomheder som frisører, den lokale håndværksmester eller bager kan have svært ved at beskæftige en sekretær eller bogholder på fuld eller deltid. Med en virksomhedssekretær fra KHL faktureres du kun for den tid, sekretæren arbejder for dig.

Lad os klare dine papiropgaver

Mængden af regler, du skal kende – og papirer, du skal udfylde, er støt stigende. Som ejer af en virksomhed må du ofte selv sætte dig til skrivebordet og løse opgaver, du måske ikke er 100 % fortrolig med. Det tager ekstra tid, og kan medføre en vis usikkerhed.

Begrebet freelance eller vikar har eksisteret i mange år, og ved at ansætte en virksomhedssekretær til dit ad-hoc arbejde, får du frigjort tid til det, du er bedst til – nemlig at drive din forretning.

Fra fakturering til totalløsning

Fordelen er, at du bestemmer, hvilke opgaver, der skal løses. Du kan vælge at lade virksomhedssekretæren stå for al bogføring, fakturering, udføre e-kontrol eller lignende, men du kan også vælge at indtaste dine økonomital til KHL Revision, som herefter gør arbejdet færdigt. Eller du kan vælge noget midt i mellem.

Du kan også bruge os som din sparringspartner i forbindelse med etablering, ejendomshandler og generationsskifte. Vi analyserer gerne virksomhedens stærke og svage sider, ligesom vi rådgiver om de sociale forhold, der kan påvirke virksomheden og familien.

Virksomhedssekretær - farmsekretær

Vi har spidskompetencerne, og hjælper med:

  • at betale regninger
  • ordne løn og momsregnskaber
  • at bogføre og fakturere
  • udarbejde analyser af årsregnskaber
  • og andre administrative opgaver

Hvordan ansætter jeg en virksomhedssekretær?

Ønsker du at ansætte en virksomhedssekretær, indgår du en kontrakt med os, hvor sekretæren arbejder for dig fast minimum én dag om måneden i 7,5 time. Kontrakten forhandles individuelt.

Stil krav, og få det bedre

Når den optimale løsning skal findes, tager vi udgangspunkt i din virsomhed og familie, og tilpasser vores arbejde herefter.

Marie Kock Pedersen

Marie Kock Pedersen

Afdelingsleder økonomi & HR-chef