Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Læs mere. Jeg accepterer cookies fra dette website

Accepter

Lønadministration

UNDGÅ BØVL MED LØN-ADMINISTRATIONEN

Hver måned skal der udbetales løn til dine ansatte og dig selv. Regler og lovgivning skal overholdes, og det kan være svært at holde sig opdateret. Nu kan du få KHL Lønservice til at udarbejde lønnen.

Uanset, om dine ansatte er 14-dages lønnet eller månedslønnet, tager KHL Lønservice hånd om administrationen. Du indberetter rettelser via telefonen eller mail til hver lønafregning – og så gør du ikke mere. Hos os er du i trygge hænder.

KHL LØNSERVICE SØRGER FOR

  • at indberette og overføre løn, skat, ATP, pension og feriepenge via Nets
  • at udsende lønsedler direkte til medarbejderen via mail eller pr. brev (hvis du ønsker det)
  • at indberette til ACF og e-indkomst
  • at bogføre i dit Ø90-regnskab

Derudover kan vi hjælpe dig med at søge refusion i forbindelse med fx sygedagpenge og elever ligesom vi gerne udarbejder lønstatistikker.

ER DU TILMELDT SMS?

Hver måned eller hver 14 dag kan du få en påmindelse pr. SMS om, at det er ved at være tid til næste lønafregning og dermed også indberetning til Lønservice om eventuelle ændringer og afvigelser.

Er du endnu ikke tilmeldt, kan du gøre det ved at skrive en mail til Charlotte.